درِ گوشی های ِ من

بسم الله الرحمن الرحیم... زندگی یعنی دیدن داشته ها نه دیدن نداشته ها

درِ گوشی های ِ من

بسم الله الرحمن الرحیم... زندگی یعنی دیدن داشته ها نه دیدن نداشته ها

صرفا دفترچه ی کوچیک مجازی ام را مینویسم تا گاهی مرور کنم انچه که در گذشته بر من گذشته ...گاهی برگشت به عقب تلنگر بزرگی به ادمهاست...دفترچه ی مجازی قبلیم بر اثر اتفاق از بین رفت ..البته نه همش فقط بخشی که برای من جز مهمترینا بود...یعنی یکسال اخیر..خیلی هم تلاش کردم که برگرده اما خب نشد..این شد که اینجا مینویسم ....

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اندکی حرف دل

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ
بانو
اگر هنوز مردی را نیافته ای تا معنای نگاهت را بفهمد که غم چشم هایت را بخواند
تنها بمان
فرقی هم نمیکند چه سنی باشی اگر هنوز که هنوز است مرد زندگی ات را نیافته ای
تنها بمان !! تو را چه  به حرف مردم
بگذار هر چه میخواهند بگویند گاهی تهایی بهترین انتخاب است

لایق تو کسی نیست جز انکسی که :
تو را انتخاب میکند نه امتحان..
تو را نگاه کند نه اینکه ببیند...
تو را حس نکد نه اینکه لمست کند...
تو را بساز نه اینکه بسوزاند..
تو را بیاراید نه اینکه بیازارد..
تو را بخنداند نه اینکه برنجاند..
تو را دوست بدارد و بدارد و بدارد..

ساده زندگی کن اما ساده عبور نکن از دنیایی که تنها یکبار تجربه اش میکنی ...
ساده بازگرد اما هرگز به دنیای کسی که به  زخم زدنت عادت کرده حتی اگر شاهرگ حیاتت را در دستانش یافتی  !

به یاد داشته باش :
هیچکس ارزش شکسته شدن ارزش هایت را ندارد
 گاهی خودت را زندگی کن..



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
بی نام ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی