درِ گوشی های ِ من

بسم الله الرحمن الرحیم... زندگی یعنی دیدن داشته ها نه دیدن نداشته ها

درِ گوشی های ِ من

بسم الله الرحمن الرحیم... زندگی یعنی دیدن داشته ها نه دیدن نداشته ها

صرفا دفترچه ی کوچیک مجازی ام را مینویسم تا گاهی مرور کنم انچه که در گذشته بر من گذشته ...گاهی برگشت به عقب تلنگر بزرگی به ادمهاست...دفترچه ی مجازی قبلیم بر اثر اتفاق از بین رفت ..البته نه همش فقط بخشی که برای من جز مهمترینا بود...یعنی یکسال اخیر..خیلی هم تلاش کردم که برگرده اما خب نشد..این شد که اینجا مینویسم ....

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شصت پا

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

خونه ی مامان بزرگه نشسته بودم رو مبل و داشتم تی وی میدیدم

میز نزدیک به من بود ..منم کلا شانس ندارم همش پام به میز و صندلی و اینا میخوره..

اونم انگشت کوچیکه ..بگذریم حالا

پاشدم برم وضو بگیرم نماز بخونم اینام از ذهنم میگذشت که من پام همش تو میزه و اینا..

تا پاشدم چنان این پای مبارکمو زدم به میز که دل خودم که هیچ

دل مامانبزرگم ضعف رفت..

اینبار جای جدید خورده بود..

کنار شصت پای عزیزم..

منم چشامو بسته بودم و فقط اخ اخ میکردم و دستم به پام بود

همش حس میکردم استخونم شکسته 

خیلی درد میکرد..

فرداش دیدم سیاه شده...

انقد محکم خودمو کوبوندم..

تا من باشم فکر اینا رو نکنم..

والا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
بی نام ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی